REVISTA RECHARGE

Cum să aduci echilibrul în viața ta

Deși există o deosebire clară între „corp” și „minte”, cele două nu trebuie analizate separat. Corpul și mintea ta sunt interconectate. Problemele de sănătate mintală afectează starea de sănătate fizică și invers. Din acest motiv, este important să reușești să menții un echilibru sănătos între corp și minte. Mulți oameni au reale dificultăți în a face acest lucru din cauza exigențelor unui stilul de viață foarte încărcat. Deseori, aceștia se luptă zi de zi cu oboseala, nu reușesc să se mai descurce sau nu știu cum să își redobândească energia. Iar în acest tumult, le este foarte greu în cele din urmă să se mai bucure de viață. Și totuși, nu este totul pierdut.

CUM FUNCȚIONEAZĂ?

Există câțiva pași simpli pe care îi poți face pentru a ajunge  la o stare generală de bine.

Pictogramă cu numărul 1

Dormi mai mult.

Corpul tău are nevoie de somn pentru a se reîncărca. Dacă te lupți cu insomnia, programul tău de somn trebuie să devină foarte riguros: mergi la somn și trezește-te la ore fixe. Dormitorul tău trebuie să fie întunecat și liniștit și ar trebui să îl folosești doar pentru somn (gata cu derulatul pe telefon și uitatul la televizor!). Se recomandă și să eviți cofeina înainte de culcare. Și băuturile alcoolice consume înainte de culcare pot îți modifice tiparele de somn și să accentueze simptomele oboselii. Somnul îți poate ajuta creierul să funcționeze corect și are un efect de potențare a abilitățile mentale: atenția și concentrarea. Așadar, dacă vrei să te trezești în fiecare dimineață pregătit(ă) să faci față provocărilor de peste zi, somnul de calitate trebuie să fie în fruntea priorităților tale.

Pictogramă cu numărul 2

Evită stresul.

Deși este mult mai ușor de zi decât de făcut, poți începe identificând cauza stresului și încercând apoi să găsești o cale de rezolvare. Dacă este vorba de muncă, spre exemplu, vezi cum ar putea fi schimbate lucrurile. Nu ezita să vorbești cu superiorul tău despre program sau modul de organizare a muncii tale. Poate ar trebui să ai în vedere chiar o schimbare și mai radicală și să urmezi un parcurs în carieră care să îți ofere mai multe satisfacții. De asemenea, este important să te poți deconecta de la muncă în timpul liber și să găsești modalități de relaxare.

Pictogramă cu numărul 3

Fă mai multă mișcare.

Exercițiul este important pentru sănătatea inimii, rezistența fizică și starea de spirit. Chiar și 15 minute de activitate fizică în fiecare zi pot face minuni pentru sănătate și starea de bine. Dacă îți găsești greu timp pentru exerciții fizice, gândește-te să mergi pe bicicleta la muncă sau să faci câte o plimbare în pauza de prânz. Tai chi este un stil de exerciții care ajută la restabilirea echilibrului între corp și minte. Acest stil este caracterizat de tranziția lentă printr-o serie de poziții. 

Pictogramă cu numărul 4

Petrece mai mult timp în aer liber.

Prea mult timp petrecut în spații închise, departe de lumina soarelui, poate genera o stare de letargie. Organismul are nevoie de vitamina D, iar soarele este cea mai bună sursa ideală. Doar simpla inspirare a aerului proaspăt te poate ajuta să te reîncarci cu energie și să te simți per ansamblu mult mai bine.

Pictogramă cu numărul 5

Adoptă o alimentație sănătoasă și echilibrată.

O alimentație echilibrată trebuie să includă cantități sănătoase de proteine, grăsimi esențiale, carbohidrați complecși, vitamine, minerale și apă. Unii oameni au reale dificultăți în a controla ce mănâncă. Alegerile nesănătoase, cum ar fi preparatele de tip fast-food, băuturile carbogazoase, alcoolul și gustările pe bază de zahăr contribuie la senzația de oboseală și pot fi cauza anumitor afecțiuni, cum ar fi diabetul, obezitatea și problemele cardiace. La fel, și asigurarea unui aport suficient de vitamine și minerale pentru organism se poate dovedi un demers dificil. În timpul iernii, sursele de fructe și legume proaspete sunt mai puține. Unele alimente conțin mai puține vitamine și minerale decât altele. Așadar, dacă nu te descurci cu asigurarea unui echilibru în alimentația ta, ești îngrijorat(ă) că nu oferi organismului suficienți nutrienți sau că nu aveți puterea necesară să faci față exigențelor vieții cotidiene, multivitaminele Supradyn pot acoperi golurile de vitamine și minerale, redându-ți forța și energia.

Pictogramă cu numărul 6

Fii bun(ă) cu tine și cu ceilalți.

În tumultul vieții cotidiene, pierdem deseori din vedere ceea ce este important pentru noi, ceea ce ne face fericiți și dacă ceilalți sunt fericiți alături de noi. Este important să luăm piciorul de pe pedala de accelerație, să ne regândim prioritățile și să găsim timp să ne relaxăm. Reevaluează-ți viața, concentrează-te asupra scopului tău și în curând vei simți cum echilibrul revine de la sine. 

Cuplu care zâmbește în haine călduroase

Mulți oameni se luptă și să mențină un echilibru între viața profesională și cea de familie. Acest lucru este în mod aparte valabil pentru mamele care lucrează, care ajung adesea să se învinovățească pentru alegerea făcută. Avantajele vieții profesionale, cum ar fi mai mulți bani și o viață socială, pot fi adesea anulate de sentimentele de vinovăție că nu ești acolo pentru familia ta. Și probabil ajungi să fii prea obosit(ă) să te mai poți bucura de viața socială și copleșit de prea multă muncă. Așadar, există o soluție miraculoasă care te-ar putea ajuta și să fii împlinit(ă) profesional, și să te simți mai puțin vinovat(ă)? Citește aceste sfaturi și descoperă dacă ar putea da rezultate pentru tine:

Pictogramă cu numărul 1

Planifică activități dedicate familiei.

Poți încerca să stabilești, o dată sau de două ori pe săptămână, o după-amiază/seară pe care să o dedici exclusiv familiei. Nu trebuie să fie ceva special, poate fi doar un puzzle sau o plimbare făcută împreună sau un joc de societate. Cel mai important lucru este că partenera/partenerul și copiii vor ști că ești acolo pentru ei și acest timp le aparține în exclusivitate. O idee grozavă de consolidare a legăturilor afectivă este cina servită împreună. În acest timp, toți puteți povesti cum v-a decurs ziua.

Pictogramă cu numărul 2

Organizează calendarul familiei.

Te poți folosi de o tablă sau de dispozitive mobile și poți sincroniza calendarul fiecărui membru al familiei. Dedică o oră în timpul sfârșitului de săptămână pentru a planifica săptămâna care urmează, întreabă-i pe toți ce planuri au, iar dacă există activități/evenimente suplimentare programează-le. Astfel, nu doar că vei fi pregătit(ă) pentru ce va urma, dar vei evita și surprizele. Vei face în plus și economie de timp și vei câștiga în eficiență. 

Pictogramă cu numărul 3

Comunică cu angajatorul.

Dacă te lupți cu volumul mare de muncă, poți modifica anumite aranjamente la locul de muncă. Află de ce beneficii se bucură ceilalți angajați cu copii și încearcă să negociezi și tu ceva pentru tine. Poate fi vorba de reducerea normei de muncă, munca de acasă câteva zile sau un program de muncă flexibil adaptat programului copiilor.

Pictogramă cu numărul 4

Găsește furnizori de îngrijire a copiilor de încredere.

Vei fi mult mai împăcat(ă) dacă știi că copilul tău este în grija unor persoane cu experiență și de încredere.

Pictogramă cu numărul 5

Fă-ți timp pentru tine.

Vei fi un/o partener(ă), un părinte și un angajat mai bună dacă te simți bine cu tine însuți/însăți. Nimic nu poate îmbunătăți starea de spirit mai mult decât timpul dedicat exclusiv propriei persoane: o baie relaxantă, o carte interesantă sau un hobby.

Pictogramă cu numărul 6

Petrece timp de calitate cu partenerul/partenera.

De la o viață aglomerată la neglijarea partenerului/partenerei este doar un pas. Veți ajunge să vorbiți doar despre copii și serviciu și să uitați de lucrurile care vă plăceau atât de mult să le faceți împreună. Pentru a menține vie flacără iubirii, încercați să mergeți la o „întâlnire” o dată pe lună și concentrați-vă doar pe bucuria produsă de compania celuilalt.

Mulți oameni tânjesc după o viață echilibrată în care să aibă timp pentru dezvoltare mentală și fizică și să poată petrece timp de calitate ca familia, în ciuda faptului că trebuie să și lucreze. O mai bună organizare a vieții în jurul nevoilor tale și ale familiei tale te poate ajuta să obții acest lucru. Supradyn Fast Energy poate fi și el una dintre metodele care să îți dea o mână de ajutor pentru a face față provocărilor, alături de o dietă echilibrată și un stil de viață sănătos. Cu ajutorul lor, te poți bucura de o minte sănătoasă într-un corp sănătos și poți da din forța ta și celorlați.

EXPLOREAZĂ CE E MAI BUN

Produse pentru nevoile tale

Supradyn Energy Comprimate evervescente

Supradyn Energy , comprimate evervescente

Pentru a te încărca cu energie și a lupta împotriva stării de oboseală și epuizare.

Supradyn FAST Energy, granule orodispersabile

Supradyn FAST Energy, granule orodispersabile

Pentru a te încărca cu energie și a lupta împotriva stării de oboseală și epuizare.