SFATURI LEGATE DE UN STIL DE VIAȚĂ SĂNĂTOS, PENTRU A SCĂPA DE OBOSEALĂ ȘI A TE ÎNCĂRCA CU ENERGIE

Cum să facem față solicitărilor unei vieți active, să combatem oboseala și să găsim energia pentru a spune „da”?

Uneori, nu e greu să ne dăm seama de ce suntem obosiți. Stresul de la locul de muncă, răspunderile rolului de părinți și chiar schimbările sezoniere își spun cuvântul. Dar cum putem să ne reîncărcăm cu energie și să învingem oboseala?

Dormi mai mult

Da, pare evident. Corpul tău are nevoie de somn pentru a-și reîncărca bateriile, așa că dacă ai probleme cu somnul, încearcă și stabilește-ți obiceiuri mai bune, cum ar fi să te duci la culcare mai devreme și să te trezești la ore exacte.

Încearcă să reduci stresul

Este greu de evitat, dar stresul este o cauză cunoscută pentru starea de oboseală, așa că e bine sa înveți să identifici sursele de stres și să le gestionezi mai bine. Dacă munca este principalul vinovat, încearcă sa găsești soluții pentru a reduce stresul. Este, de asemenea, important să faci pauze în timpul programului de lucru și să găsești modalități pentru a te relaxa mai bine. Iar în timpul liber poți avea activități precum meditație, o baie caldă, muzică liniștitoare, care te pot ajuta să te detașezi.

Fă sport mai mult

Știm – ești prea obosit pentru a face exerciții, dar sportul poate avea efecte benefice asupra nivelului de energie din organism. Așa că sparge rutina inactivității și simte-te mai puțin obosit și mult mai energizat.  O plimbare de doar 15 minute în pas vioi te va ajuta să îți crești vitalitatea.

Ieși la aer mai des

Faptul că, în marea parte a zilei, ești blocat între patru pereti și departe de lumina soarelui poate duce la o senzație de letargie. Așa că, ieși afară! Chiar și pentru puțin timp, în pauza de prânz, inspiră aer curat și restabilește-ți starea de bine.

Renunță la cafeină și la alcool înainte de culcare

Cafeina, care se găsește în cafea, ceai, cola și ciocolată, ar trebui ocolită înainte de ora de culcare, dacă vrei să eviți o noapte agitată. Același lucru este valabil și pentru un pahar de alcool înainte de culcare – doar îți va perturba tiparele de somn și va crește simptomele de oboseală.

Mânâncă corect

Dacă vrei mai multă energie în viața ta și mai puțină oboseală, atunci ar trebui să îți analizezi felul de a te alimenta. Mâncarea de la fast food, băuturile acidulate, alcoolul și gustările cu zahăr pot induce o stare de letargie. Așa că încearcă să îți diversifici dieta și să mănânci alimente bogate în antioxidanți, minerale și vitaminele A, C și complexul de B-uri.

Dar dacă nu poți bifa toate acestea tot timpul (și, sincer, cine poate?), atunci gândește-te la un complex bun de multivitamine, cum este Supradyn®, te ajută să-ți păstrezi nivelul optim de energie in organism.

Urmareste-ne pe facebook si afla zilnic sfaturi despre un stil de viata sanatos.